Sunday, September 18, 2016

Vakleerling Trader

vakleerling Trader Vrywaring Welkom by die blog van die vakleerling Trader. As jy 'n eerste keer besoek aan die werf, lees asseblief hierdie bladsy voor die lees van my blog inskrywings of handel sigblad. Ek is 'n beginner handelaar wat in die vroeë stadiums van leer hoe om aandele wat op die Londense Aandelebeurs handel. As 'n amateur, handel ek net in my vrye tyd en wyl ek het 'n voltydse werk in 'n un-verwante bedryf. Dit blog bevat 'n dagboek van my handelsaktiwiteite, insluitend 'n lys van al my oop en geslote posisies en 'n paar kommentaar op die hoofredes vir die aangaan en verlaat ambagte. Die beginsel rede vir die neem van hierdie ambagte is om my te help die vaartuig van handel te leer eerder as om geld te maak. Om hierdie rede my posisie groottes is relatief klein en ek diens my eie risikobestuur strategieë te help beskerm my aandele. Die doel van die webwerf is om ander te vermaak met 'n belangstelling in die handel en die markte deur die deel van my ervarings. Nie een van die inligting vervat in hierdie webwerf inligting moet in ag geneem word as 'n soort van finansiële of beleggingsadvies. Ek is beslis nie 'n aandeel Tipster en nooit streef om een ​​te wees. Ek is baie 'n amateur handelaar wat geen kwalifikasies besit in enige aspek van die belegging en finansiering en is net te stel my eie poste vir vermaaklikheids doeleindes. Ek sal ongetwyfeld maak baie foute in my handel en ek hoop jy geniet die lees oor hulle en kan dalk iets daaruit leer. Daar sal hopelik 'n paar suksesse te dokumenteer asook wat jy interessant sal vind. Ek het my eie navorsing gedoen is oor die hele ambagte gedokumenteer op hierdie blog, en soos alle beleggers is ten volle verantwoordelik vir my eie strategieë en aksies, soos dit ontwerp is om my en my eie persoonlike omstandighede. Moet asseblief nie probeer kopieer enige van my ambagte as jy goed geld kan verloor. Terwyl ek probeer om te verseker dat die inligting vervat op die webwerf inligting korrek is, kan ek nie waarborg. Alles wat ek skryf oor is suiwer gebaseer op my eie interpretasies, persepsies en menings so moet asseblief nie staatmaak op enige inligting wat jy lees op die blog. doen altyd jou eie navorsing. Dankie vir die lees van hierdie Disclaimer. Ek hoop dat jy die blog nuttig en onderhoudend en voel asseblief vry om te post op konstruktiewe kommentaar as my handel reis vorder.


No comments:

Post a Comment