Saturday, September 17, 2016

Abe Cofnas - Die Secrets Om Suksesvol Forex Trading

Abe Cofnas Die Secrets Om suksesvol Forex Trading Hoe hierdie kursus is uitgelê Wat is my instruksionele doelstellings? Eerstens, om jou te leer die kern liggaam van kennis wat 'n handelaar moet weet oor Forex. Tweedens, om jou te voorsien met insig oor hoe om geopolitieke analise toe te pas om hierdie mark. Ten slotte, om julle te leer tegniese ontleding en handel strategieë wat jy dadelik kan toepas om handel te dryf Forex. In Afdeling I op Forex Basics, sal ek leer wat Forex is, hoe dit verskil van ander handel voertuie soos aandele en E-mini's en hoe handel hulle kan jou 'n voorsprong wat beskikbaar is in ander markte is nie gee. Afdeling II is getiteld Hoe om te gebruik geopolitiek, Nuus en fundamentele ekonomiese faktore te voorspel Forex prysbeweging [/ url]. In hierdie afdeling sal jy leer hoe inligting oor die ekonomiese gebeure van die prys beweging van die groot munt pare raak. In Afdeling III, sal ek praat oor die benutting van die krag van gewone Vanilla Tegniese Analise. Hier sal jy sien hoe algemene tegniese ontleding patrone en gereedskap wat soms nie baie ernstig in die aandele wêreld geneem hoogs potent in Forex kan wees. In Afdeling IV, My gunsteling handel strategieë, ek sal die mees kragtige en effektiewe strategieë wat ek myself gebruik om die forex handel te leer. Ten slotte, in afdeling V, jy sal 'n finale eksamen te neem. In hierdie eksamen, ek sal jou nie net toets op die materiaal geleer in hierdie kursus nie, maar ook op te lei om te dink soos 'n suksesvolle Forex handelaar deur een wat julle in 'n wye verskeidenheid scenario's en situasies.


No comments:

Post a Comment